Císařská sebranka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Císařská sebranka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařská sebranka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařská sebranka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařská sebranka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Císařská sebranka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Císařská sebranka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lidem vládne poslední z původních obyvatel planety – císař. Lidé pro něj staletí vybírají a geneticky upravují dívky, aby jeho rod přetrval. Musejí udržet existenci tohoto tvora a nechat ho vládnout, oslavovat ho a zahrnovat pohodlím. Proč, když je lidstvo přece nadřazeno všemu?!
Lidé tu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Císařská sebranka je 119 Kč

Výběr knih autora Anna Šochová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Šochová
Výběr knih vydavatele Jonathan Livingston

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jonathan Livingston
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.