Cyklický zápisník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cyklický zápisník koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyklický zápisník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyklický zápisník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Cyklický zápisník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vážíte si výdobytků civilizace, a přesto máte pocit, že jsme se nějak vymkli z přirozeného řádu věcí a chtěli byste oživit svoje spojení s přírodními cykly? Všímáte si, že na podzim se cítíte jinak než na jaře a v létě jinak než v zimě, a chtěli byste objevit skrytý potenciál vědomého prožívání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cyklický zápisník je 259 Kč

Výběr knih autora Olga Plíčková

Zobrazit všechny knihy autora Olga Plíčková
Výběr knih vydavatele Jonathan Livingston

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jonathan Livingston
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.