Co přijde dřív

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co přijde dřív koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co přijde dřív koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co přijde dřív koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co přijde dřív koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
37 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Co přijde dřív koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Krátký popis
Láska prý kvete v každém věku. Jenže z toho taky nepřímo plyne, že totéž se dá říct i o nevěře. Jak se k ní postavit, když po desetiletích manželských bojů nastoupí najednou místo uklidnění syndrom zavírajících se dveří a na poslední chvíli se jeden/jedna honem snaží dohonit něco, co mizí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co přijde dřív je 117 Kč

Výběr knih autorů Zdeněk Pokorný , Geoff Preston

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Pokorný, Geoff Preston
Výběr knih vydavatele Jonathan Livingston

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jonathan Livingston
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.