Čítanka 3 – Pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 66 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čítanka 3 – Pracovní sešit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
66 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pracovní sešitje volnou součástíČítanky 3. Tvoří sní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů arozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů acvičení různého typu pro zdatné iméně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů ijejich řešení adíky „radám knihomola Emila“ se děti…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Radek Malý , Hana Mikulenková

Zobrazit všechny knihy autora Radek Malý, Hana Mikulenková
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.