Čítanka pro 3. ročník, 1. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čítanka pro 3. ročník, 1. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čítanka pro 3. ročník, 1. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čítanka3/1pokračuje vseznamování sknihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou ipo stránce obsahové, atím je motivují krozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí odílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čítanka pro 3. ročník, 1. díl je 143 Kč

Výběr knih autora Lenka Bradáčová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Bradáčová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.