Pracovní sešit - Lidé kolem nás 5 - Etika pro 5. ročník ZŠ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 50 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pracovní sešit - Lidé kolem nás 5 - Etika pro 5. ročník ZŠ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
50 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pracovní sešit - Lidé kolem nás 5 - Etika pro 5. ročník ZŠ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
57 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pracovní sešit - Lidé kolem nás 5 - Etika pro 5. ročník ZŠ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
56 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pracovní sešit - Lidé kolem nás 5 - Etika pro 5. ročník ZŠ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
57 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit je doplňkem učebnice Lidé kolem nás 5, je určen pro činnostní výuku. Vede žáky k citlivému vnímání a zajímavou formou rozvíjí poznatky a zkušenosti žáků o tématech: základní lidská práva a práva dítěte, protiprávní jednání, vlastnictví, hmotný a nehmotný majetek, významné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pracovní sešit - Lidé kolem nás 5 - Etika pro 5. ročník ZŠ je 55 Kč

Výběr knih autorů Lenka Bradáčová , Milan Starý

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Bradáčová, Milan Starý
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.