Pracovní sešit k učebnici Český jazyk 2, 2. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pracovní sešit k učebnici Český jazyk 2, 2. díl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
49 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvojdílný pracovní sešit cvičení a úkolů pro samostatnou práci žáků vychází převážně z textů uvedených v učebnici Český jazyk 2 ALTER, s níž také tvoří metodicky i graficky jednotný celek.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lenka Bradáčová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Bradáčová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.