Čítanka k přehledu světové literatury 20. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čítanka k přehledu světové literatury 20. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čítanka k přehledu světové literatury 20. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čítanka k přehledu světové literatury 20. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čítanka k přehledu světové literatury 20. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
105 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čítanka je nedílnou součástí skript Přehled světové literatury 20. století. Obsahuje stěžejní díla uváděných autorů. Obsahuje časově nenáročné texty, obsahy všech uvedených prozaických děl, „pokrytí“ dvou ročníků střední školy, nespočet úkolů a námětů k diskusi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čítanka k přehledu světové literatury 20. století je 113 Kč

Výběr knih autora Vladimír Prokop

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Prokop
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.