Gustav Krum poslední romantik dobrodružné ilustrace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 446 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gustav Krum poslední romantik dobrodružné ilustrace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gustav Krum poslední romantik dobrodružné ilustrace koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gustav Krum poslední romantik dobrodružné ilustrace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Gustav Krum poslední romantik dobrodružné ilustrace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Není skladem

Gustav Krum poslední romantik dobrodružné ilustrace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Reprezentativní celobarevná monografie Gustava Kruma, jednoho z nejvýznamnějších českých představitelů dobrodružné ilustrace dvacátého století. Na 216 stranách je téměř čtyři sta ukázek kreseb, obrazů, fotografií z umělcova rozsáhlého díla.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gustav Krum poslední romantik dobrodružné ilustrace je 509 Kč

Výběr knih autora Vladimír Prokop

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Prokop
Výběr knih vydavatele Toužimský & Moravec

Zobrazit všechny knihy vydavatele Toužimský & Moravec
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.