City of Death

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 945 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

City of Death koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
945 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A frontline witness account of the deadly urban combat of the Battle of Mosul told by former Navy SEAL and frontline combat medic Ephraim Mattos.After leaving the US Navy SEAL teams in spring of 2017, Ephraim Mattos, age twenty-four, flew to Iraq to join a small group of volunteer humanitarians…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Scott McEwen , Ephraim Mattos

Zobrazit všechny knihy autora Scott McEwen, Ephraim Mattos
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.