Classic French Recipes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 060 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Classic French Recipes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 060 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Classic French Recipes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 021 Kč
Není skladem

Classic French Recipes koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 061 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
'An excellent, encouraging introduction to French home cooking by an author who combines the best culinary qualities of Gallic versions of Irma Rombauer and Fannie Farmer, with just a dash of Ratatouille’s beloved Chef Gusteau.' – Library Journal, Starred Review A stunning collection of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Classic French Recipes je 1 047 Kč

Výběr knih autora Mathiot Ginette

Zobrazit všechny knihy autora Mathiot Ginette
Výběr knih vydavatele Phaidon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Phaidon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.