Cleopatra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cleopatra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cleopatra koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cleopatra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem

Krátký popis
From the international bestselling author comes an unmissable new untelling of the life of one of the most captivating and misrepresented female figures in history.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cleopatra je 436 Kč

Výběr knih autora Natasha Solomons

Zobrazit všechny knihy autora Natasha Solomons
Výběr knih vydavatele Bonnier Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.