Cleopatra and Frankenstein (anglicky) (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Cleopatra and Frankenstein (anglicky) (Defekt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
New York is slipping from Cleo's grasp. Sure, she's at a different party every other night, but she barely knows anyone. Her student visa is running out, and she doesn't even have money for cigarettes. But then she meets Frank. Twenty years older, Frank's life is full of all the success and…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Coco Mellors

Zobrazit všechny knihy autora Coco Mellors
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.