Člověk a léčiva - Příspěvek k současnému poznání léčiv

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Člověk a léčiva - Příspěvek k současnému poznání léčiv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Člověk a léčiva - Příspěvek k současnému poznání léčiv koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Člověk a léčiva - Příspěvek k současnému poznání léčiv koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Člověk a léčiva - Příspěvek k současnému poznání léčiv koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha podává komplexní obraz zdraví a nemoci, historie, současnosti a budoucnosti lékařství a nové farmacie, vycházející z učení Rudolfa Steinera. Z obsahu: - kořeny lékařské vědy - zrození, smrt a znovuzrození - tělo jako nástroj duše - zdraví a nemoc a podstata léčiva - působení hvězd v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Člověk a léčiva - Příspěvek k současnému poznání léčiv je 253 Kč

Výběr knih autora Rudolf Hauschka

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Hauschka
Výběr knih vydavatele Fabula

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fabula
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.