Filosofie svobody - Základní rysy moderního světového názoru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Filosofie svobody - Základní rysy moderního světového názoru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Filosofie svobody - Základní rysy moderního světového názoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Filosofie svobody - Základní rysy moderního světového názoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Filosofie svobody - Základní rysy moderního světového názoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rudolf Steiner v tomto svém stěžejním díle odpovídá na otázku, nakolik je člověk svobodný a co vůbec znamená svoboda člověka. Ukazuje, že skutečná svoboda vyvěrá z morální intuice a je nanejvýš individuální záležitostí. Formuluje zde základní rysy etického individualismu a dává čtenáři nástroj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Filosofie svobody - Základní rysy moderního světového názoru je 202 Kč

Výběr knih autora Rudolf Steiner

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Steiner
Výběr knih vydavatele Fabula

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fabula
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.