Eurytmie jako viditelný zpěv

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eurytmie jako viditelný zpěv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Eurytmie jako viditelný zpěv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Eurytmie jako viditelný zpěv koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Smysl pro hudbu a pro samostatný hudební obsah skladeb se v novější západní civilizaci ztratil. To, co z něho zbylo je už jen záliba pro elektrizující taneční rytmy, pro extázi z ohlušujícího hřmotu a pro hudbu jako zvukovou kulisu. Do této situce vnesl Rudolf Steiner nové umělecké odvětví -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eurytmie jako viditelný zpěv je 199 Kč

Výběr knih autora Rudolf Steiner

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Steiner
Výběr knih vydavatele Fabula

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fabula
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.