Člověk v drsné přírodě - Průvodce přežitím, 11. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Člověk v drsné přírodě - Průvodce přežitím, 11. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Člověk v drsné přírodě - Průvodce přežitím, 11. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Člověk v drsné přírodě - Průvodce přežitím, 11. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Člověk v drsné přírodě - Průvodce přežitím, 11. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
162 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příručka Jaroslava Pavlíčka obsahuje poznatky nasbírané za více než padesát let a mnohokrát ověřené v praxi. Měla by sloužit skupinám, které připravují výpravy na problematická místa a drsnější podmínky si vybírají dobrovolně, i trosečníkům, kteří se do drsné přírody dostanou nechtěně, proti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Člověk v drsné přírodě - Průvodce přežitím, 11. vydání je 168 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Pavlíček

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Pavlíček
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.