Co encyklopedie tají a co my prozradíme

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 135 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co encyklopedie tají a co my prozradíme koupíte na Albatros
Albatros
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co encyklopedie tají a co my prozradíme koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Méně známé zajímavosti o poměrně známých věcech, osobnostech i událostech. Tentokrát jde o informace, na které nezbývá místo ve většině klasických encyklopedií.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co encyklopedie tají a co my prozradíme je 139 Kč

Výběr knih autora Stanislava Jarolímková

Zobrazit všechny knihy autora Stanislava Jarolímková
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.