Co v učebnicích nebývá aneb Čeští panovníci, jak je (možná) neznáte 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co v učebnicích nebývá aneb Čeští panovníci, jak je (možná) neznáte 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnicích nebývá aneb Čeští panovníci, jak je (možná) neznáte 2 koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnicích nebývá aneb Čeští panovníci, jak je (možná) neznáte 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnicích nebývá aneb Čeští panovníci, jak je (možná) neznáte 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Historie může být zajímaváJak žili králové a císaři, kteří vládli v naší zemi od 16. století do roku 1918? Co víte o českých vladařích? Jací to byli lidé? Jaký byl jejich způsob života, podle čeho se rozhodovali, kdo vedl jejich kroky? Víte, že se Fridrich Falcký bál výstřelů z děla? A že Marie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co v učebnicích nebývá aneb Čeští panovníci, jak je (možná) neznáte 2 je 202 Kč

Výběr knih autora Stanislava Jarolímková

Zobrazit všechny knihy autora Stanislava Jarolímková
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.