České osobnosti, jak je (možná) neznáte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České osobnosti, jak je (možná) neznáte koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České osobnosti, jak je (možná) neznáte koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České osobnosti, jak je (možná) neznáte koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České osobnosti, jak je (možná) neznáte koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České osobnosti, jak je (možná) neznáte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osobnosti české historie trochu jinakVydejte se s námi na výpravu za osobnostmi české historie, jejichž jména si možná pamatujete ze školy, ale spoustu věcí o nich určitě ještě neznáte. Víte, že Jan Hus nezavedl přijímání podobojí a jeho statečnost na popravišti vysoce ocenil historiograf a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České osobnosti, jak je (možná) neznáte je 291 Kč

Výběr knih autora Stanislava Jarolímková

Zobrazit všechny knihy autora Stanislava Jarolímková
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.