Co jsem nikdy neřekla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 398 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co jsem nikdy neřekla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co jsem nikdy neřekla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Co jsem nikdy neřekla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tom Monderath je zamilovaný. S Jenny a jejím malým čtyřměsíčním synkem prožívá nejšťastnější období svého života, ovšem jen do té doby, než náhodou narazí na svého o sedm let staršího nevlastního bratra Henka, který chce vědět všechno o jejich společném otci Konradovi. Tom je bezradný a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co jsem nikdy neřekla je 407 Kč

Výběr knih autora Susanne Abel

Zobrazit všechny knihy autora Susanne Abel
Výběr knih vydavatele Kontrast

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kontrast
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.