Co když zůstaneme

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co když zůstaneme koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když zůstaneme koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když zůstaneme koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když zůstaneme koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když zůstaneme koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Amber Gillsová na studium sice zvysoka kašle, ale po vyhazovu z torontské architektury se její nevázaný život obrací vzhůru nohama. Nejlepší kamarádka Laurie Cavelleové přichází na nátlak veleúspěšných rodičů studovat do rodného Vancouveru. Jedinou útěchou v nepřátelském prostředí je jí zprvu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co když zůstaneme je 315 Kč

Výběr knih autora Sprinz Sarah

Zobrazit všechny knihy autora Sprinz Sarah
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.