Čo sa deje na lodi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čo sa deje na lodi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo sa deje na lodi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Napnúť plachty, šťastnú plavbu. V prístave je veľa lodí, námorníkov a aj maják. Pozri sa, čo sa tu všetko deje! Toto detské leporelo je určené pre deti od jedného roka. Má pevné stránky s posuvnými a otočnými prvkami, a tak si dieťa pri prezeraní knižky súčasne precvičí jemnú motoriku - môže na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čo sa deje na lodi je 237 Kč

Výběr knih autora Rebecca Finn

Zobrazit všechny knihy autora Rebecca Finn
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.