Co si myslí zakázaný ovoce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co si myslí zakázaný ovoce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co si myslí zakázaný ovoce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co si myslí zakázaný ovoce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co si myslí zakázaný ovoce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Není skladem

Krátký popis
Verše Karla Baštáře vypovídají o snaze pochopení vnějšího světa i sebe sama. Citelná je touha po lásce, něze, pohlazení, pochopení i vlastním ukotvení. Volným veršem sděluje své pocity, hledání či tápání. Ponořen do hlubin niterných pocitů pak vyplouvá na hladinu s nadějí a vírou. S vlnou emocí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co si myslí zakázaný ovoce je 92 Kč

Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.