Atlas zapomenutých hub

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas zapomenutých hub koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas zapomenutých hub koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas zapomenutých hub koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas zapomenutých hub koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Atlas zapomenutých hub koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Atlas zapomenutých hub je výslednicí autorova více než třicetiletého, téměř detektivního a trpělivého pátrání v archívech a mezi dosud žijícími mykology-pamětníky. Bádání se zastavilo na čísle 52. Autor je přesvědčen, že nejde o konečné číslo, a tak se rozhodl dát svému pátrání knižní podobu v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas zapomenutých hub je 162 Kč

Výběr knih autora Vlastimil Peška

Zobrazit všechny knihy autora Vlastimil Peška
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.