Čas zlatodějů a hvězdopravců

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas zlatodějů a hvězdopravců koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas zlatodějů a hvězdopravců koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas zlatodějů a hvězdopravců koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas zlatodějů a hvězdopravců koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Čas zlatodějů a hvězdopravců koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor o své nové knize říká: „Praha byla podvakrát císařským městem. Poprvé za panování Karla IV., podruhé za vlády uměnímilovného podivína Rudolfa II. Tento Habsburk přenesl v roce 1583 své sídlo z Vídně do Prahy, a učinil tak českou metropoli na dlouhých osmadvacet let kulturním centrem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas zlatodějů a hvězdopravců je 244 Kč

Výběr knih autora Jan Bauer

Zobrazit všechny knihy autora Jan Bauer
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.