Collected Poems

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 561 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Collected Poems koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Collected Poems koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
673 Kč
Není skladem

Krátký popis
This comprehensive volume contains all Sylvia Plath''s mature poetry written from 1956 up to her death in 1963. The poems are drawn from the only collection Plath published while alive, The Colossus, as well as from posthumous collections Ariel, Crossing the Water and Winter Trees.The text is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Collected Poems je 617 Kč

Výběr knih autora Sylvia Plath

Zobrazit všechny knihy autora Sylvia Plath
Výběr knih vydavatele Faber & Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber & Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.