Collected Prose of T.S. Eliot Volume 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Collected Prose of T.S. Eliot Volume 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Collected Prose of T.S. Eliot Volume 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 328 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The definitive edition of the published prose of the Nobel laureate, the most important poet-critic of modern times.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Collected Prose of T.S. Eliot Volume 3 je 1 289 Kč

Výběr knih autora T. S. Eliot

Zobrazit všechny knihy autora T. S. Eliot
Výběr knih vydavatele FABER a FABER

Zobrazit všechny knihy vydavatele FABER a FABER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.