The Complete Poems and Plays of T. S. Eliot

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Complete Poems and Plays of T. S. Eliot koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Complete Poems and Plays of T. S. Eliot koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
483 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poet, dramatist, critic and editor, T. S. Eliot was one of the defining figures of twentieth-century poetry. This edition of The Complete Poems and Plays, published for the first time in paperback, includes all of his verse and work for the stage, from Prufrock and Other Observations (1917) to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Complete Poems and Plays of T. S. Eliot je 537 Kč

Výběr knih autora T. S. Eliot

Zobrazit všechny knihy autora T. S. Eliot
Výběr knih vydavatele Faber and Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber and Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.