Counting Sheep: A Farmyard Counting Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Counting Sheep: A Farmyard Counting Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Counting Sheep: A Farmyard Counting Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Counting Sheep: A Farmyard Counting Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Down on the farm, it’s time to sleep. So sheepdog, Sam, rounds up the sheep…Everyone knows that counting sheep will send you straight to sleep but what happens when the sheep won’t go to sleep? And what if they don’t know how to count, either?! Sheepdog, Sam, is on the case and he tries…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Counting Sheep: A Farmyard Counting Book je 210 Kč

Výběr knih autora Michelle Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Michelle Robinson
Výběr knih vydavatele Walker Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.