Crisis of Conscience

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Crisis of Conscience koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
300 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Crisis of Conscience koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
619 Kč
Není skladem

Krátký popis
We are living in a time of mind-boggling corruption, but we are also, as it happens, living in a golden age of whistleblowing. Over the past two decades, the brave insiders who decide to expose wrongdoing have gained unprecedented legal and social stature, emerging as the government's best…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Crisis of Conscience je 459 Kč

Výběr knih autora Tom Mueller

Zobrazit všechny knihy autora Tom Mueller
Výběr knih vydavatele Atlantic Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantic Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.