Čs. odboj 1939-1945 (Západ – Východ – Protektorát)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čs. odboj 1939-1945 (Západ – Východ – Protektorát) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Prožijte osudy hrdinů, kteří se nebáli vystoupit proti nacismu!Přeneste se do let druhé světové války a kráčejte ve stopách statečných mužů a žen zapojených do domácího i zahraničního odboje. Nesmířili se s rozbitím Československa ani s nacistickou okupací a mnozí z nich zaplatili za svobodu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čs. odboj 1939-1945 (Západ – Východ – Protektorát) je 1 255 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.