Čtení nás baví 5 (čtenářské dovednosti)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtení nás baví 5 (čtenářské dovednosti) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Není skladem

Čtení nás baví 5 (čtenářské dovednosti) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit Čtení nás baví 5 je moderní výukový materiál, plný zajímavých úkolů a obrázků, zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV. Velký důraz je kladen na rozvoj čtenářské gramotnosti spolu s rozvojem klíčových kompetencí dětí, zejména pak kompetence k učení a kompetence…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtení nás baví 5 (čtenářské dovednosti) je 90 Kč

Výběr knih autora Lenka Andrýsková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Andrýsková
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.