Písanka (2. díl) pro 3. ročník. Nevázané písmo Nova Script

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 37 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Písanka (2. díl) pro 3. ročník. Nevázané písmo Nova Script koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
37 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nevázané písmo Nova Script je jednoduché, vychází z tvarů tiskacích písmen a tím udržuje princip jedné náročnosti. Je typograficky i didakticky na úrovni, která odpovídá současným trendům ve výuce psaní. Vzhledem k jednoduchým tvarům bez okrasných prvků dává prostor pro individuální rozvoj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Písanka (2. díl) pro 3. ročník. Nevázané písmo Nova Script je 37 Kč

Výběr knih autora Lenka Andrýsková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Andrýsková
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.