Ctnost sobectví - Nové pojetí egoismu, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ctnost sobectví - Nové pojetí egoismu, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ctnost sobectví - Nové pojetí egoismu, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Ctnost sobectví - Nové pojetí egoismu, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ctnost sobectví - Nové pojetí egoismu, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ctnost sobectví - Nové pojetí egoismu, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Za nejvyšší morální hodnotu zpravidla považujeme nezištnou pomoc. Debata se pak soustředí na otázky, komu bychom měli pomáhat či jak velkou oběť je potřeba přinést. Morálka sebeobětování však vůbec neřeší, jaké hodnoty má člověk sledovat a co je v jeho vlastním zájmu. Zajímá ji pouze to, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ctnost sobectví - Nové pojetí egoismu, 1. vydání je 333 Kč

Výběr knih autora Ayn Randová

Zobrazit všechny knihy autora Ayn Randová
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.