Čtyři muži na vodě aneb Opilé banány se vracejí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtyři muži na vodě aneb Opilé banány se vracejí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři muži na vodě aneb Opilé banány se vracejí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři muži na vodě aneb Opilé banány se vracejí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři muži na vodě aneb Opilé banány se vracejí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři muži na vodě aneb Opilé banány se vracejí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Frajeři z knihy Opilé banány jsou zpátky, po dvaceti letech se znovu sešli v plné polní a jako by se za ty roky nic nezměnilo. Právníka Honzu Břečku dovedli k oltáři opilého, Víťovi s sebou na výlet musí vzít aspoň nafukovací pannu a Jirka Ptáčník hraje ve filmech, kde mu nejlíp ze všeho jdou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtyři muži na vodě aneb Opilé banány se vracejí je 236 Kč

Výběr knih autora Petr Šabach

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šabach
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.