První láska a jiné povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

První láska a jiné povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

První láska a jiné povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

První láska a jiné povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Není skladem

První láska a jiné povídky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: První láska a jiné povídky - Šabach Petr. Souborem adaptovaných textů Petra Šabacha se edice Adaptovaná česká próza orientuje na současnou českou prózu. Vybraných deset povídek vychází z knih Hovno hoří, Šakalí léta, Babičky a Čtyři muži na vodě. V textech, které spojuje humorný styl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy První láska a jiné povídky je 183 Kč

Výběr knih autora Petr Šabach

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šabach
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.