Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 147 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 148 Kč
Není skladem

Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 160 Kč
Není skladem

Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 174 Kč
Není skladem

Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel - Váchal Josef. V nakladatelství Paseka již druhé (první 1992) vydání reprintu Váchalova originálu z roku 1924. Toto období patří k umělcovým nejplodnějším. V roce 1924 dokončil mimo jiné nástěnné malby v Portmanově domě v Litomyšli a vydal…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ďáblova zahrádka aneb Přírodopis strašidel je 1 180 Kč

Výběr knih autora Josef Váchal

Zobrazit všechny knihy autora Josef Váchal
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.