Deníky. Výbor z let 1922-1964

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deníky. Výbor z let 1922-1964 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deníky. Výbor z let 1922-1964 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deníky. Výbor z let 1922-1964 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Není skladem

Krátký popis
Produkty > Knihy > Životopisy, reportáže a myšlenky > Eseje, úvahy a glosy

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deníky. Výbor z let 1922-1964 je 306 Kč

Výběr knih autora Josef Váchal

Zobrazit všechny knihy autora Josef Váchal
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.