Padesát akvisitněexklusivních kněhoznaček od takovéhotéž rytce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Padesát akvisitněexklusivních kněhoznaček od takovéhotéž rytce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Padesát akvisitněexklusivních kněhoznaček od takovéhotéž rytce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Padesát akvisitněexklusivních kněhoznaček od takovéhotéž rytce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
576 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Reprint kolekce exlibris, kterou Váchal sestavil ve studeňanském odloučení začátkem padesátých let. Zahrnuje parodické, humorné medailonky konkrétních i smyšlených osobností vyvedené v barevném dřevořezu, často s použitím vlastního písma.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Padesát akvisitněexklusivních kněhoznaček od takovéhotéž rytce je 528 Kč

Výběr knih autora Josef Váchal

Zobrazit všechny knihy autora Josef Váchal
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.