Dandadan, Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dandadan, Vol. 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dandadan, Vol. 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dandadan, Vol. 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Dandadan, Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dandadan, Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Krátký popis
AÂnerd must fight powerful spirits and aliens all vying for the secret power of his“family jewel,” so who better to fight alongside him than his high school crush and a spirit granny?!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dandadan, Vol. 2 je 232 Kč

Výběr knih autora Yukinobu Tatsu

Zobrazit všechny knihy autora Yukinobu Tatsu
Výběr knih vydavatele Viz Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.