Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Není skladem

Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace pomůže všem, kteří dávají přednost názornému vyjádření, rychlé orientaci a rychlému přístupu k aktuálním informacím. Autor v aktualizovaném vydání praktické publikace názorně, srozumitelně a velmi přehledně vysvětluje nejpoužívanější paragrafy zákona o daních z příjmů i s odkazy na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daně z příjmů 2024 - přehledy, daňové a účetní tabulky je 306 Kč

Výběr knih autora Jiří Dušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.