Elektronická evidence tržeb v přehledech, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elektronická evidence tržeb v přehledech, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Elektronická evidence tržeb v přehledech, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elektronická evidence tržeb v přehledech, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elektronická evidence tržeb v přehledech, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktická publikace v přehledech podává jednoduchou a srozumitelnou formou problematiku zavedení zákona EET. Najdete zde EET v širších souvislostech, které v zákoně ani v důvodové zprávě k zákonu nenajdete. Je zde podrobně popsán nový zvláštní režim. Vše o papírové evidenci.Publikace uvádí, v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elektronická evidence tržeb v přehledech, 3. vydání je 91 Kč

Výběr knih autora Jiří Dušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.