Daňová evidence podnikatelů 2016

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 157 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daňová evidence podnikatelů 2016 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Daňová evidence podnikatelů 2016 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace přináší nejnovější informace o vedení daňové evidence podle účetní a daňové legislativy 2015 i 2016. Publikace je psána jednoduchou srozumitelnou formou, zpřístupňující a usnadňující osvojení daňových předpisů a jejich přenos do praxe. Aktuální vydání uvádí obecné podmínky u…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daňová evidence podnikatelů 2016 je 159 Kč

Výběr knih autorů Jiří Dušek , Jaroslav Sedláček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek, Jaroslav Sedláček
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.