Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ujasněte si s touto osvědčenou publikací se 191 názornými přehledy činnosti spojené s účetní uzávěrkou a závěrkou. Pro svou účetní praxi naleznete v knize 15 užitečných příloh. Jsou zde nové přehledy z konsolidačního balíčku – měna účetnictví, daňová omezení u osobních aut, zpráva o…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jiří Dušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.