Daňové teorie s praktickou aplikací - 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Daňové teorie s praktickou aplikací - 2. vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Druhé vydání úspěšné publikace přináší některá nová témata, popř. rozšíření již dříve zpracovaných témat, a to s ohledem na současné reálie České republiky. Mají vysoce příjmové skupiny obyvatel platit větší procento daně ze svých příjmů než méně majetní lidé? Je tzv. rovná daň opravdu "rovná"?…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jan Široký , team of authors

Zobrazit všechny knihy autora Jan Široký, team of authors
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.