Dark Harmony

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dark Harmony koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dark Harmony koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dark Harmony koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dark Harmony koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dark Harmony koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Dark Harmony koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The finale to the darkly hypnotic Bargainer series!There are worse things than death. Things that lurk in the shadows and slip into your dreams. Things that have no business existing. Things that once slept... but have now awoken.For Callypso Lillis, the fae magic that now runs through her…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dark Harmony je 258 Kč

Výběr knih autora Laura Thalassa

Zobrazit všechny knihy autora Laura Thalassa
Výběr knih vydavatele Hodder Paperbacks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Paperbacks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.