Dary, dárky, dárečky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dary, dárky, dárečky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dary, dárky, dárečky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dary, dárky, dárečky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dary, dárky, dárečky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dary, dárky, dárečky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Dary, dárky, dárečky - Budinský Václav. V knížce, kterou držíte v rukou, autor shrnul specifické poznatky a informace na vždy aktuální téma darů - dárků - dárečků, a také řadu zajímavých, podnětných a úsměvných postřehů o charakteru dárců i obdarovaných, neboť postoj k dárku často…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dary, dárky, dárečky je 203 Kč

Výběr knih autora Václav Budinský

Zobrazit všechny knihy autora Václav Budinský
Výběr knih vydavatele Agentura Lucie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Agentura Lucie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.