Navštívil ďábel advokáta - Nejlepší anekdoty o advokátech, soudcích a vězeních

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Navštívil ďábel advokáta - Nejlepší anekdoty o advokátech, soudcích a vězeních koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Navštívil ďábel advokáta - Nejlepší anekdoty o advokátech, soudcích a vězeních koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Navštívil ďábel advokáta - Nejlepší anekdoty o advokátech, soudcích a vězeních koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Neschopný advokát může zdržet případ několik let. Schopný podstatně déle." Spisovatel, publicista a humorolog Václav Budinský přichází s novou knihou anekdot, tentokrát ze soudního a právního prostředí. Po anekdotách židovských, lékařských, železničních, cestovatelských či těch, věnovaných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Navštívil ďábel advokáta - Nejlepší anekdoty o advokátech, soudcích a vězeních je 219 Kč

Výběr knih autora Václav Budinský

Zobrazit všechny knihy autora Václav Budinský
Výběr knih vydavatele VR ATELIER

Zobrazit všechny knihy vydavatele VR ATELIER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.