Tady někdo troubil - Divadelní hry, pohádky, pořady a vystoupení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tady někdo troubil - Divadelní hry, pohádky, pořady a vystoupení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tady někdo troubil - Divadelní hry, pohádky, pořady a vystoupení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tady někdo troubil - Divadelní hry, pohádky, pořady a vystoupení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace představuje tvorbu známého spisovatele, publicisty a humorologa, určenou pro divadelní jeviště. Většina z ní sice vznikla primárně pro žáky ZUŠ Kladno, 5. května 1870, kde pedagogicky působí, ale stejně dobře je použitelná pro potřeby dalších školních či ochotnických divadelních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tady někdo troubil - Divadelní hry, pohádky, pořady a vystoupení je 160 Kč

Výběr knih autora Václav Budinský

Zobrazit všechny knihy autora Václav Budinský
Výběr knih vydavatele VR ATELIER

Zobrazit všechny knihy vydavatele VR ATELIER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.